joi, 14 aprilie 2016

Primul document


Primul document printat la imprimanta a fost la scoala in clasa 9.Bine inteles ca eram cu doamna profesoara care ne spunea intocmai cum sa procedam.
Asa ca eu am intrebat-o daca pot sa-mi scot la imprimanta niste pagini cu(Cartea de Lb.Romana)Nu ajunsese la toti colegi si am facut comanda,dar pana sa ne vina trebuia sa avem dupa ce citi asa ca am facut niste poze pe care le-am descarcat mai apoi in PC si dupa le-am scos si la imprimanta.

Ma bucur ca am reusit!

Imprimanta este un obiect extrem de util intr-o casa sau intr-un birou si ii simti cel mai mult lipsa atunci cand trebuie sa imprimi sau sa scanezi ceva rapid si-ti dai seama ca nu ai unde.


Ca sa-i ajute pe cei care vor sa-si cumpere imprimante, Canon a venit cu o idee numita „Canon Cashback plus 3 ani garantie”.

 Practic, daca-ti cumperi una dintre imprimantele de pe aceasta lista si te inregistrezi pe site, vei avea 3 ani garantie pentru imprimanta ta (in mod normal ai un an, iar ei suplimenteaza cu inca doi) si iti si returneaza o parte din suma cheltuita pe imprimanta(între 90 și 270 de lei,in functie de modelul imprimantei).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu